INNA – cantareata care face cinste Romaniei


“Când am venit prima oară în Bucureşti şi am văzut clădirea aia înaltă de la Unirii unde erau mii de afişe, mă gândeam “Oare o să ajung şi eu să mă văd pe clădirea aia?” – INNA

Visul Innei se pare ca a fost prea mic , iar acum chipul ei apare peste tot , nu numai in Romania , nu numai in Europa , ci in intreaga lume.

Pe pagina sa de Facebook se apropie de 5 milioane de like-uri , in Franta este prezenta in toate topurile muzicale , iar mexicanii sunt innebuniti dupa ea.

Exista totusi ceva mai maret de atat.In urma cu o saptamana , INNA a depasit UN MILIARD de vizualizari pe YouTube, devansand astfel cantareti celebri ca Nelly Furtado (700 milioane), Robbie Williams (500 milioane), Kylie Minogue (484 milioane), Taio Cruz (900 milioane), Kelly Rowland (750 milioane), Cheryl Cole (890 milioane), Nicole Scherzinger (1 miliard) sau Will.I.Am. (225 milioane).Exista ceva mai maret de atat? Raspunsul este DA , pentru ca , in curand INNA o va depasi si pe celebra regina a muzicii pop , MADONNA.

In curand romanca va sustine 5 concerte in Mexic , in cadrul turneului „I am the club rocker” , iar printre orasele in care va canta se numara si celebrul Acapulco.Interesant este faptul ca mai este o luna pana la primul concert din Mexic , iar biletele s-au vandut in proportie de 90% , pretul unui bilet ajungand si la 1000 de euro.

Posted on Februarie 20, 2012, in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Leave a reply

