„Mi-a placut in Micul Paris” – Lady Gaga


Bucurestiul a asistat la un concert superb in Piata Constitutiei, acolo unde artista controversata Lady Gaga a cantat in fata a 35.000 de oameni.

Lady Gaga a urcat pe scena costumata ca o regina din Evul Mediu, calare pe un cal, alaturi de echipa sa de dansatori.

Artista care in 2011 a incasat 90 de milioane de dolari din vanzarile de albume si concerte si-a inceput recitalul la ora 20:45, pentru ca aproape doua ore mai tarziu sa anunte publicul ca va urma ultima piesa.

In timpul concertului, Lady Gaga le-a multumit romanilor , in genunchi ,  pentru caldura cu care au primit-o la Bucuresti:

„Toata lumea a fost atat de draguta si de buna cu mine aici, in Romania.Voi sunteti viata intregului meu univers. Aici vin mereu pentru inspiratie, aici, in fata voastra, pe scena, este inspiratia mea.”

Astazi Lady Gaga a parasit Romania cu destinatia Viena.La plecare artista a declarat: „Cum să nu-ți placă în România? E ca un mic Paris. Le Petit Paris.Cu siguranta ma voi intoarce„.In drum spre aeroport , Lady Gaga a mers in Parcul Herastrau impreuna cu Fozzy (cainele acesteia) si garzile de corp.Dupa cateva minute in care a mancat pop-corn si a admirat lacul aceasta s-a indreptat catre Aeroportul Henri Coanda. Nu am asistat la concert , dar am avut norocul sa o intalnesc pe Lady Gaga pe Calea Victoriei la plecarea sa din Romania.

Posted on August 17, 2012, in Home and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Toata lumea a fost atat de draguta si de buna cu mine aici, in Romania.Voi sunteti viata intregului meu univers. Aici vin mereu pentru inspiratie, aici, in fata voastra, pe scena, este inspiratia mea.”
    Mi se face rau de la atatea superficialitate ….

Leave a reply

