New York Times


20140227-202957.jpg

Probabil era singurul New York Times din București…

Posted on Februarie 27, 2014, in JustRomania and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. wow…
    minunat…
    il ai?
    la-i rasfoit???
    unde l-ai gasit?

    • Da il am , el era de pe 25 feb. Iar eu l-am cumpărat pe 26 feb , am citit câte ceva , l-am găsit la Universitate , e un magazin de media si aveau NewYorkTimes , LeMonde si Financial Times, mi-as fi dorit sa găsesc si HeraldTribune , USA Today sau Miami Herald si Washington Post , dar au promis ca vor încerca sa le aducă

Leave a reply

